מיין שמש my-shemesh

2026-06-22
**מנכ"ל משרד העבודה בפגישת עבודה בעיריית בית שמש: "בית שמש היא לא עיר לוויין, היא עיר העתיד"**

מנכ"ל משרד העבודה, רובי שמש, קיים פגישת עבודה עם ראש העיר שמוליק גרינברג, ממונה תיק פיתוח כלכלי לתעסוקה, ישעיהו ויסמן, סגן ומ"מ ראש העיר איציק אלמליח, חבר מועצת העיר שמואל חזן, מנכ"ל העירייה אליעד אברמצ'יק, מנכ"ל הג'וינט ליאור שילת, שלום דמן ראש מנהלת התעסוקה בעיר ובכירי משרד העבודה והג'וינט.

במהלך הפגישה נדונו הרחבת ההכשרות המקצועיות בעיר, פיתוח מסלולי תעסוקה מותאמים לתושבים, יצירת הזדמנויות תעסוקה חדשות והעמקת שיתופי הפעולה בין משרד העבודה, עיריית בית שמש והג'וינט. מנכ"ל הג'וינט, ליאור שילת, ציין כי בית שמש היא אחת הערים המרכזיות שבהן בחרו להתמקד בתחום התעסוקה, וכי השילוב בין פוטנציאל הצמיחה של העיר לבין המחויבות העירונית הופך את המהלך למשמעותי במיוחד.

**מנכ"ל משרד העבודה, רובי שמש:** "תושבי בית שמש לא צריכים לבלות שעות בפקקים בדרך לעבודה. העבודות הטובות צריכות להיות כאן, בעיר. בית שמש היא לא עיר לוויין, היא עיר העתיד של מדינת ישראל. שיתופי הפעולה הם המפתח להצלחה, עשינו את זה במקומות אחרים ונעשה את זה גם כאן. הגענו כדי לראות, לשמוע ולסייע בכל מה שאפשר".
[image-embedded#](https://hel1.your-objectstorage.com/chatfree-myshemesh/8f/eb/8feb4344a52814c1ffe2606e8820573c06a8763227b278d9f33de37626853ff1)

---
להעברת ידיעות דסק החדשות: izl406507@gmail.com וואצפ: https://wa.me/972525518847