מיין שמש my-shemesh

2026-06-23
**מעמד הנחת אבן הפינה לתלמוד תורה "וזאת ליהודה" ברמה ג'**

מעמד חגיגי נערך ברמת בית שמש ג' לרגל הנחת אבן הפינה לבניין החדש של תלמוד התורה "וזאת ליהודה", בהשתתפות רבני העיר, חברי מועצת העיר, הנהלת המוסד, צוות החינוך, הורים ותלמידים.

מנהל התלמוד תורה, הרב יצחק שטוב, הציג את החזון החינוכי של המוסד והודה לראש העיר ולראש המוסדות הרב יוסף גראמה על חלקם בקידום הפרויקט. במהלך המעמד השתתפו רבני העיר ונבחרי הציבור ביציקת המלט לאבן הפינה, כסמל לפתיחת הדרך להקמת משכן התורה החדש.

את המשא המרכזי נשא המשגיח הגאון רבי בנימין פינקל, שהדגיש את חשיבות שיתוף הפעולה בין ההורים למחנכים בבניית עולמו הרוחני של התלמיד. האירוע נחתם בתפילת הודיה ובריקודי שמחה של המשתתפים.

צילומים: יעקב כהן
[image-embedded#](https://hel1.your-objectstorage.com/chatfree-myshemesh/cf/ba/cfba5f1e1543aa9292ad209752c318c3a7519aaab0f9500580d95ac203a33bdc)
[image-embedded#](https://hel1.your-objectstorage.com/chatfree-myshemesh/07/b1/07b1fab8e303e80b461f5d6d636ddd12f7a4428e2d130eb081a056ed2f2b2f46)
[image-embedded#](https://hel1.your-objectstorage.com/chatfree-myshemesh/fb/1f/fb1f233c40cfb6b634f9c510f19a19eaa412b531d4e1b13ce6245d36f2d902e8)

---
להעברת ידיעות דסק החדשות: izl406507@gmail.com וואצפ: https://wa.me/972525518847