מיין שמש my-shemesh

2026-06-24
**לאחר שנים של פעילות: הנחת אבן הפינה לבית הכנסת החדש בקריית הנציב - בן אליעזר**

מעמד 'הנחת אבן הפינה' לבית הכנסת החדש "בית מרדכי" של הקהילה החרדית ברחוב בן אליעזר בשכונת 'קריית הנציב' בבית שמש יתקיים בשבוע הבא, בהשתתפות בני הקהילה, רבנים ואישי ציבור. הקהילה, המשלבת ציבור אברכי לצד פעילות קירוב רחוקים ענפה, פועלת בשנים האחרונות לחיזוק חיי התורה והקהילה באזור, תוך קיום שיעורי תורה, תפילות ופעילויות חינוכיות עבור תושבי השכונה.

הקמת בית הכנסת החדש צפויה לספק מענה לצורכי הקהילה הצומחת, ולשמש מרכז רוחני וקהילתי עבור המתפללים ותושבי הסביבה. במסגרת הפרויקט מתוכנן מבנה קבע שיאפשר את הרחבת הפעילות התורנית והקהילתית במקום. בקרב חברי הקהילה רואים במעמד הקרוב ציון דרך משמעותי בהתפתחותה של הקהילה ובהגשמת חזון ארוך שנים להקמת בית כנסת קבוע ומרווח שישמש מוקד לתורה ותפילה באזור.

פרטים נוספים על המעמד ותוכנית האירוע צפויים להתפרסם בימים הקרובים.
[image-embedded#](https://hel1.your-objectstorage.com/chatfree-myshemesh/3c/a8/3ca824a4861247c65954d058a07996a38aa4d56401b70a9bce36b7c175262141)

---
להעברת ידיעות דסק החדשות: izl406507@gmail.com וואצפ: https://wa.me/972525518847