מיין שמש my-shemesh
**סגן מפקד זק"א בית שמש הגיע הבוקר לנתב"ג כדי להעביר את גופות שניים מהרוגי התרסקות המטוס בארה"ב לקבורה**
שניים משלושת הישראלים שנהרגו לפני שלושה ימים בהתרסקות המטוס הקל במזרח ארצות הברית הובאו הלילה לישראל, ולאחר השלמת הליכי השחרור מועברים בשעה זו מנמל התעופה בן גוריון להמשך מסע ההלוויה והקבורה.
מיכאל גוטווין, רכז המחלקה המשפטית, ויוסף חיים האוזי, סגן מפקד בית שמש, אשר מעבירים את הנפטרים, מסרו: "לאחר ימים של פעילות אינטנסיבית בזירת ההתרסקות בארצות הברית, לצד הטיפול המשפטי והלוגיסטי הנדרש להבאת הנפטרים לקבורה, אנו מלווים בשעה זו את הארונות בדרכם האחרונה. זוהי שליחות של חסד של אמת חובקת עולם, המתחילה בזירה הקשה ומסתיימת רק לאחר שהנפטרים מובאים לקבר ישראל בכבוד הראוי".
צילום: דוברות זק"א
[image-embedded#](https://hel1.your-objectstorage.com/chatfree-myshemesh/5c/45/5c45e1dcdcf4b13802a2d7765dcc4cf9822801872683a3c1dd1e122f4475dc0c)
---
להעברת ידיעות דסק החדשות: izl406507@gmail.com וואצפ: https://wa.me/972525518847
שניים משלושת הישראלים שנהרגו לפני שלושה ימים בהתרסקות המטוס הקל במזרח ארצות הברית הובאו הלילה לישראל, ולאחר השלמת הליכי השחרור מועברים בשעה זו מנמל התעופה בן גוריון להמשך מסע ההלוויה והקבורה.
מיכאל גוטווין, רכז המחלקה המשפטית, ויוסף חיים האוזי, סגן מפקד בית שמש, אשר מעבירים את הנפטרים, מסרו: "לאחר ימים של פעילות אינטנסיבית בזירת ההתרסקות בארצות הברית, לצד הטיפול המשפטי והלוגיסטי הנדרש להבאת הנפטרים לקבורה, אנו מלווים בשעה זו את הארונות בדרכם האחרונה. זוהי שליחות של חסד של אמת חובקת עולם, המתחילה בזירה הקשה ומסתיימת רק לאחר שהנפטרים מובאים לקבר ישראל בכבוד הראוי".
צילום: דוברות זק"א
[image-embedded#](https://hel1.your-objectstorage.com/chatfree-myshemesh/5c/45/5c45e1dcdcf4b13802a2d7765dcc4cf9822801872683a3c1dd1e122f4475dc0c)
---
להעברת ידיעות דסק החדשות: izl406507@gmail.com וואצפ: https://wa.me/972525518847