מיין שמש my-shemesh
**לקראת הפעלת הקאנטרי ברמה ה:** העירייה מפרסמת מכרז להפעלת הקאנטרי העירוני ברמה ה', לפי מסמכי המכרז הקאנטרי יהיה מוכן ב-30/09 ככל ולא יהיו עיכובים.
הוא יפעל בימים א-ה עד 22:30 בלילה לפחות, בימי שישי עד שעה וחצי לפני שבת, ובמוצאי שבת משעה אחרי צאת השבת.
תושבי בית שמש יזכו להנחה של 5% ברכישת מינויים וכרטיסים, חיילים וגמלאים 10%, המפעיל יידרש להפעיל קפיטריה במתחם ולמכור בו מוצרים כשרים בלבד, אגף הרווחה יקבל 300 כרטיסים חופשיים לכל עונה לילדים נזקקים.
העירייה תוכל להשתמש בבריכה בשעות הלילה ולערוך שם 12 אירועים בשנה.
---
להעברת ידיעות דסק החדשות: izl406507@gmail.com וואצפ: https://wa.me/972525518847
הוא יפעל בימים א-ה עד 22:30 בלילה לפחות, בימי שישי עד שעה וחצי לפני שבת, ובמוצאי שבת משעה אחרי צאת השבת.
תושבי בית שמש יזכו להנחה של 5% ברכישת מינויים וכרטיסים, חיילים וגמלאים 10%, המפעיל יידרש להפעיל קפיטריה במתחם ולמכור בו מוצרים כשרים בלבד, אגף הרווחה יקבל 300 כרטיסים חופשיים לכל עונה לילדים נזקקים.
העירייה תוכל להשתמש בבריכה בשעות הלילה ולערוך שם 12 אירועים בשנה.
---
להעברת ידיעות דסק החדשות: izl406507@gmail.com וואצפ: https://wa.me/972525518847