מיין שמש my-shemesh

2026-06-28
**הסוף לבואש ברמה ב':** השר בן גביר, חתם כעת על התקנות האוסרות שימוש בבואש ובגז מדמיע לפיזור הפגנות.

מדובר בצעד משמעותי שנועד להבטיח אכיפה שוויונית והוגנת. השר קיבל את ההחלטה, בין היתר, לאחר שבמשך שנים הופעלו אמצעים אלה באופן שפגע בעיקר באוכלוסיות מוחלשות, ובהן חרדים, יוצאי אתיופיה וציבורים נוספים.
[image-embedded#](https://hel1.your-objectstorage.com/chatfree-myshemesh/1a/ba/1aba10f8e43883bb3369309929468808a6318651b8b6760c1f7ef5822659b896)

---
להעברת ידיעות דסק החדשות: izl406507@gmail.com וואצפ: https://wa.me/972525518847